2010. október 16., szombat

Ölelés Világnapja

Ugye mindenki tudja hogy tegnap volt az Ölelés Napja...Nálam ez így zajlott...
Szal reggel suli...Bementem,angol volt 4 egymás után,így abba a terembe mentem....Eltelt az óra,Mike mindig fejeket vágott,én meg elvoltam....Szünetbe páran lányok osztályból átjöttek a mi termünkbe,és megölelgettek minket is...Utána odaültem Sunnyékhoz(Mike mögött ülnek..)Fel akartam rakni a lábam a mellette lévő székre,de elhúzta,így ink az asztalra raktam....Utána meg lábbal elkezdte eltolni a székem,én visszahúztam,ő megint...Szembefordultam vele,és próbáltam eltolni a lábát onnan,de ő meg összeszorította a 2 lábam,így nem tudtam megmozdulni....Mondom neki : Nemáár...Meg leszel csikizve ha nem hagysz....Elkezdtem közeledni h megcsikizem,de ink elengedte a lábam :-D
Utána másik szünetbe megint odaültem...Vmiért felállt és kiment,így egyből befoglaltam a helyét....Visszajött..."Mondogatta h : Lécci állj fel!! Na léci állj fel onnan....Mondom akkor se...Utána jött már h "keménykedett" : Álljá már fel,naaa!!...Mondom úgyse fogok,hiába mondod...Erre ő : Állj már fel,vagy az öledbe ülök....Azt hitte,majd erre felállok,de nem....Mondom : Nekem mind1,úgyse fogok felállni...Ő : Jó,te akartad..." Felült a padra és "véletlenül" rámesett/csúszott stb...Én ott röhögtem,és kihasználtam a helyzetet,elkezdtem csikizni...Ő meg érdekes hangokat adott ki,és majdnem a pad alá esett,úgy ugrált a csikizés elől...Ő a pad alatt volt,lába a széken...Érdekes volt....Utána már felálltam .-D
Aztán matek előtt szünetbe eygyszer megszólal Mike,h ma ölelés világnap van...Mondom,jóhogy leesett...Még kb 2x elmondta,utána hirtelen felállt,és megölelt minket Sunnyval(mert előtte ülünk)...Így ezen meglepődtem....De m1,aranyos volt :-)
Szakkör előtt kajáltam,Lacival,Tomival és Janival...Mentünk aula fele Tomival,jött Ildi,hogy megölelheti-e Tomit(tőle kérdezte)...Rendes volt,és megölelte őt....Énis odamentem Tomihoz,hogy : Engem is megölelsz??*-* .... És tőle is kaptam egy nagy ölelést...
Szóval a tegnapi napom elég jó volt,nekem tetszett,főként ezek a dolgok miatt...20-25 ölelést kaptam,de az nemszámít,csak ezek a dolgok amiket leírtam....
Most ennyi,jövőhéten valamikor jön az új bejegyzés...
Petrah

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése