2010. október 14., csütörtök

És megin itt....
Egy hónap telt el,hogy nem írtam blogot....Mért van ez???Főként mert nem sok kedvem/időm van hétközben,hétvégén meg elfelejtem...:-)De most ittvagyok,és elmesélem az utóbbi hónapom .-)
Nem tudom miket meséljek....A suli nagyon zsíír,tök jófej mindenki..Legtöbbekkel tök jól kijövök....Ő egyre jobban megnyilík,egyre többet beszél....És nagyon aranyos....Meg órán mindig vágja az arcokat nekem,és már párszor észrevették a tanárok ezt,és mindig miattam szidják le :-D Meg voltak ienek,h direkt piszkáltuk egymást....És a legjobb : Tudom h csikis,így ezzel vissza tudok élni....Mindig ezzel szívom,h meg leszel csikizve ha ne hagysz :-)Úgyh ezek a dolgok jól alakulnak...
Akkor egy kicsit a mai napról :-)- Gólyanap
Reggel 7re!! már ott kellett lenni a Szent Imre téren...(csepeliek tudják) Ott voltunk csomóan,aztán mindenki felöltözött - kukászsák-szoknya,magassarkú/gumicsizma,Kossuth-turbán,és az elmaradhatatlan kötény....A parkban v hol körbeálltunk,és ien idióta dalokat énekeltünk...A buszról/kocsiból mindenki minket lesett :-D Utána elindultunk a sulihoz....Szintén mindenki csak röhögött rajtunk,mentünk közbe énekeltünk,iesmi....Suliba beértünk,kicsit - 5 perc - lepihentünk,majd le kellett menni gólyaavatóra...Mindenféle idióta feladat volt...Pl: citrom a szájba,és mondj el egy verset szépen....Meg ien h fotózd le a HÉV vEZETŐT...Én meg olyat kaptam Bencével,h mg kellett számolni a földszinten az összes piros csempét a padlón....Hát igen,zsír volt,mert mindig bezavartak....4071 lett végül az eredmény,nemtom mennyi igazából....Utána eredményhirdetés : Mi nyertünk!! Nagy üdvrivalgás....utána voltak programok,szabadon lehetett menni,és 12kor pedig eljöttünk....Ennyi,rem semmit nem hagytam ki :-)
Most ennyi,remélem jót nevettetek,most talizom Badreeval,puszim,I LOVE YOU!!!!
Petrah

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése