2010. szeptember 18., szombat

Fuhh,majdnem kéthete nem blogoltam,és történtek velem dolgok azóta....Most át kell gondolnom először....
Nah tehát...Mikivel azóta is néha msnezünk...egyik nap együtt mentünk Szent Imréig...Hát nem beszédes,nekem kellett beszéltetni...De nembaj :-D
Meg most szerdán kitalálta,mert Charlieval(hülyegyerek) { mert párban voltam vele} h mi szerelmesek vunk egymásba....Szólt,utána meg mutogatta nekem ott a szivecskéit,meg a hasonló dolgokat...Én csak ráztam a fejem....Azóta mindennap ezt csinálja...Bolond :-D
Akkor még mit mondjak...Ömmm...Most az jut eszembe h voltunk pénteken bowlingozni...15en,vegyesen,jóvolt nagyon,egyre jobban összekovácsolódik az osztály...
Tomival,Gerivel,Szandival meg Petrussal voltunk egy pályán...Tominak egyszer beszorult az ujja v nemtom,és majdnem a másik pályára dobta a golyót...Meg voltak még ien pillanatok...Utána,úgy kb 10en,beültünk mekizni....Egy asztalnál ültünk 10en :-)
Feljöttek ezek a témák,mint ofőn h "Tanárnő : A lányok kérhetnek felmentést,ha megjön nekik...Jani : Jah,értem...Ofő : Mért neked is??" :-DDDDD Ezen röhögtünk,meg Nóri mesélt dolgokat,meg ienek...Nagyon jóvolt...Gerivel,Janival meg Kirával jöttünk haza...Kira hamarabb leszállt,majd miis 3man,Geri elment haza,Jani meg a sulihoz,mert kiderült,h unokatesója is odajár ahova öcsém...Fél órával hamarabb ottvoltunk,de eltelt az idő,jót dumáltam vele,jófej gyerek,és legalább beszél....Kb ennyi a tegnap előtti napom...
Tegnap voltunk moziba barátnőimmel,Petrussal és Badreeval...A Karate Kölyköt néztük mg....Nekem nagyon tetszett,a vége a legjobb,jó kis film,még párszor megnézem majd itthon .-D Így hamar elment a tegnapi napom,ezzel,de jól szórakoztunk,jó volt Badreeval talizni....Most ennyi,de remélhetőleg hétvégén megin jövök....Puszii,szerii mindenki,Love my Twitter-followers
Bye
Petrah

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése