2010. szeptember 5., vasárnap

Csak egy rövid kis bejegyzést írok....2 nap alatt annyira sok minden nem történt...:-)
Szóval hazajöttem Pénteken,és nem volt jobb dolgom,így jelölgettem osztálytársakat Face-n és Vip-en...Bejelöltem Mátét,Kittyt,Nórit,Lacit,Matyit,Mikit*-* meg ienek...Jó,a Péntek délutánom eltelt valahogy...Később felmentem Vipre még,hogy lássam,ha valaki bejelölt v visszajelölt...."1 új üzenet" WTF???mondom,haggyuk már a körleveleket...Megnézem....feladó...Miki...*-* Röviden annyi hogy elkérte az msnem....Hát jó,alap,megadtam,mért ne:-D
Nem sokkal később fel is vett,elfogadtam,de mivel késő volt,így nem írtam rá,mert nem lett vna idő beszélni...Mondom majd holnap :-)
Úgyis volt,ráírtam,elkezdtünk dumálni....Volt egy félreérthető(márakinek) rész....Kérdezi hogy hol lakom...Mondom hol...Aszondja,pontosabban???Hát írom,h megakarsz látogatni??? :-D...Erre ő,hogy MÉG nem :-D Hát jó,jelentkezzen,aki ezt nem érti félre .-D
Még dumálgattunk sok-sok mindenről,aztis megkérdezte meik busszal megyek haza...Tökre jól elvoltunk...*-*
Ma is beszélgettünk már....:-)
Annyira jófej....Nem kéne....Pedig belezúgtam...Mert olyan aranyos,helyes is sztem,meg jófej...És háát...Nah....Így máris listám első helyére került,ahol Matyi a második,és Szotyi a harmadik....Nah most ennyit akartam csak mondani,majd hétvégén,ill pénteken jövök bloggal,és hogy mi történt...Addigis próbálok...Mindegy...Ezer csók mindenkinek!!!
Petrah

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése