2010. szeptember 3., péntek

Első napok és az osztály

Első nap....
Annyit tudtam hogy a 207be kell menni,de hogy merre,nem nagyon...Valahogy megtaláltam...Petrus,Sunny már ottvoltak,3. sor,majdnem leghátul....Mögöttünk ült Kamilló,Geri,és az egyik Tomi a 3ból :-) Hát mondom,nekem tökre mindegy....Már kezdődött az óra....Hiányzók????-Matyiii.....Erre Kamilló megszólal - Biztos az aulában ragadt viccet mesélni....Hát LOL(tudni kell h Matyi sose tudja befogni a száját..)Erre megjelent...Hát jóóó :-D A nap eltelt,egész jól elvoltunk,ismerkedtünk,dumáltunk,angolból a 3.,legjobb csopiba kerültem....Tagjai még : Bianka,Laci :-D,Ábel,Geri,Nóri,Klau,Petrus,Sunny,Valentin,és Miki *-*
Jah,és ha már a csoportot leírtam,akk megnevezem,persze csak keresztnévvel,az osztálytársaim,azaz a 9/a tagjait :-) :
Dóri,Zsófi,Bia,Áron,Petra,Szandi,Vivi,Klau,Nóri,Kitty,Kira,Ildikó,Petrus,Sunny,Kamilló,Gery,Matyi*-*,Tomi,Zsolti,Ábel,Laci*.*,Tomi,Bence,Enikő,Máté,Dávid,Sanyi,Vendel,Valentin :-D,Dani,Jani,Gergő,Bence,István,Miki *__*+ Én :-)
Hát szép kis osztály :-) De eddig meg vagyok elégedve,a legtöbb tök jófejnek tűnik...Ofő is okés,angol tanárok is nagyjából,amerikaiak aranyosak nagyon,csak nem mindig értem....Geri mellett ülök angolon *.*
Nemtom mit meséljek....Ömm....Háát...Gerinek még mindig szép a szeme,és tök ahw *-*...asszem hogy Miki,aki elvileg vietnámi...na szóval,eléggé bejön...És ma angolon...*-*...nah szóval az úgyvolt....Nem volt még angolkönyvünk,viszont fel kellett olvasni párbeszédet...Miss Rozenboom Mikit válaszotta partnernek,kiment,még kisétált,rázta a fejét és röhögött,mert nem akart szerintem olvasni....Én meg nevettem,hogy szegényt pont betalálta a tanár...Elolvassa...Utána tanár kérdezi,hogy olvassák e még egyszer....Mellette Miki nagyba rázza a fejét,hogy neeeee...Így rámnéz,és meg ott nevetek,belenézek a szemébe,visszanevet...Utána meg vmit magyarázott megin a tanár,már nemtom,nem nagyon érdekelt :-DDD
Akko jöttem rá,hogy hűű,mien cuki srác ő is....Nem az az álomhapsi,de nekem am is bejönnek az ázsiaiak....Szóvaaal...Nah m1,nem fantáziálok,majd meglátjuk....
Még matyit bírom ngyon,olyan aranyos,olyan kisfiú,szép nagy kék szemekkel....Ma is ott hülyített minket :-DDD Háát....Nah jó,álmodozom tovább,most ennyi,ha valami fontos történik,jövök bejegyzéssel :-)
Addig is marad Matyi hülye szövegeinek hallgatása,ill Miki...ömm...szóval hogy Miki....Nah érti ezt mindenki....:-DD
Puszi mindenkinek,jók legyetek,és szurkoljatok...Nah jó,nem,nem nyomulok...még :-DD
Pápáááá
Petrah

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése